Sunday, March 1, 2009

the return

slamat pagi dunia..

hahahahha..gile lame tak blog 3bulan~! al maklum la saya ni mmg bukan kaki blog...bace blog org rajin...tp nk blog ke, nk comment ke, nk facebook ke, nk comment facebook ke, alahaii..bukan taknak..mmg tak reti..tp nk buat camne, itulah medium social zaman skang..kalo nk tau ape jd kat kawan2, itulah tempat utk tau...aiyoyoyo..jd, bisa la gue menjinakkan diri kedalam dunia teknologi internet..

kepada teman2 yg lalu2 blog saye ini, sry menghampakan korg sbb takde update..*perasan*so dgn ini, saya isytiharkan blog saye akan mule diupdate mulai dr hari ini..(konon..zzzzz)

sekian..

4 comments:

Buri Buri Studio said...

Gudluck, have fun. Best gile kau ade blog. T.T aku pon takde blog lagi. DIU

Buri Buri Studio said...

Owh sorry terspam. Ni Sadilq aka BiLLy :D.

Takpekan aku spam tempat ko? member2. tgh support ni. Nnti aku linkkan ko k. Promote member2

amberry said...

ok time kacih abg billy..buri2 tu bagaikan blog ko la tu..lg besh~!

Faiz said...

kau ban je spammer cam buri buri studio ni xDD